Menu
Winkelwagen

Problemen bij het bezorgen

Veelgestelde vragen

Brievenbuspost: PostNL claimt dat ze brievenbuspost (ook met track & trace) in Nederland binnen één werkdag zal bezorgen, maar uit ervaring blijkt dat dit niet altijd gebeurt, met name bij dorpen en verre steden t.o.v. Eindhoven. We raden daarom aan om voor brievenbuspost rekening te houden met een levertijd van 1-3 leverdagen die in sommige gevallen kan uitlopen tot één week. Houdt er ook rekening mee dat standaard brievenbuspost niet traceerbaar is en wij niet bij PostNL kunnen navragen waar jouw zending is.

Pakketpost: pakketpost bij PostNL wordt doorgaans binnen één dag geleverd, maar het kan in sommige gevallen uitlopen tot 3 leverdagen. Eventuele vertraging kan voorkomen door sorteerfouten, adresfouten of drukke periodes rond feestdagen. Houd dus altijd rekening met eventuele vertragingen zodat je op tijd jouw producten in huis hebt.

Internationaal pakket: wij versturen doorgaans met DPD vanuit Nederland naar het buitenland. Bekijk de website van DPD voor de meest actuele levertermijnen.
Voor Cyprus en Malta bieden we PostNL aan als bezorgservice. Pakketpost duurt doorgaans 3-8 leverdagen. Bekijk de website van PostNL voor de meest actuele informatie voor eventuele vertragingen.

Is de bestelling niet afgeleverd binnen de uiterlijk gestelde levertijd? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier.

Zodra wij de bestelling hebben overgedragen aan de bezorgdienst kunnen wij niks meer veranderen aan de zending. Het is mogelijk dat door drukte bij de bezorgdienst de bestelling wat vertraging oploopt. Wij adviseren in dat geval minimaal 7 dagen te wachten voordat je contact met ons opneemt via het onderstaande contactformulier.

Let op, er zijn verschillende momenten in het jaar waarbij het heel erg druk is. Denk hierbij aan Nieuwjaar, Black Friday, Cyber monday, Sinterklaas en Kerst. Houdt er dan rekening mee dat de levertijd langer kan duren. Dit zal altijd goed aangegeven staan op onze website.

Een adres kan alleen gewijzigd worden als de bestelling nog niet verwerkt is. Indien je bestelling al is verzonden kunnen wij helaas niks meer aanpassen.

Wanneer je het adres zou willen aanpassen adviseren we je z.s.m. contact op te nemen met ons.

In de meeste gevallen ontvangen wij het pakket dan retour en zullen wij deze alsnog naar het juiste adres versturen. Helaas kunnen we niet garanderen dat wij de bestelling retour zullen ontvangen omdat het van meerdere factoren afhangt. Zo kan het adres niet bestaan en kan de bezorgdienst het dus niet bezorgen of zal de bewoner van het adres het pakket weigeren. Alleen dan zullen we de bestelling retour ontvangen.

Mocht je een account hebben aangemaakt, dan kan in je account een adreswijziging doorvoeren. Hierdoor gaat het bij de volgende bestelling niet meer mis.

Indien de bestelling niet compleet is, adviseren we je contact op te nemen met ons.

Is de bestelling niet afgeleverd binnen de uiterlijk gestelde levertijd (incl. vertraging)?

Vul dan ons onderstaande contactformulier zo volledig mogelijk in.
 
Brievenbuspost standaard  Brievenbuspost track & trace  Pakketpost 
Dagen waarop geleverd wordt dinsdag t/m zaterdag  dinsdag t/m zaterdag  maandag t/m zaterdag 
Gemiddelde levertijd*  1-3 leverdagen  1-3 leverdagen  1 leverdag
Uiterlijke levertijd*  5 leverdagen  5 leverdagen  3 leverdagen

*Eventuele vertraging kan voorkomen door sorteerfouten, adresfouten, drukke periodes rond feestdagen of indien er bekende vertragingen zijn bij PostNL. Rond de feestdagen houden wij een dubbele uiterlijke levertijd aan. 

Contactformulier probleem bij bezorging

reCAPTCHA verificatie is fout! Probeer opnieuw.
   
1
false
true
true
Verwijderen
Aanpassen
tr